باربری تهرانپارس در منطقه تهران پارس تلفن : 88036654 | باربری تهران پارس

باربری تهرانپارس در منطقه تهرانپارس یکی از بهترین و منصف ترین باربری ها می باشد که به صورت شبانه روزی و با استفاده از جدیدترین ابزار روز دنیا به شما خدمت رسانی می کند برای سفارش باربری و اتوبار تهرانپارس کافی است که با شماره های باربری تهران پارس تماس بگیرید .

اگر نیاز به بسته بندی لوازم منزل ، حمل بار ، اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل و لوازم شرکتی دارید کافی است که با شماره های باربری تهرانپارس تماس بگیرید و از مشاوره رایگان باربری ما استفاده کنید .

شماره باربری تهرانپارس :   ۸۸۰۳۶۶۵۴-۰۲۱

باربری و اتوبار تهرانپارس در تهران یکی از مطمئن ترین باربری ها می باشد که عضو اتحادیه می باشد و با بیش از ۲۰ سال سابقه کار در حوزه بسته بندی لوازم ، باربری و اتوبار در تهران فعالیت می کند و دارای بیش ترین تعداد ماشین های حمل بار از کامیون گرفته تا وانت بار است که همه این ماشین ها به تجهیزات روز دنیا مجهز شده اند .

باربری تهرانپارس

باربری تهرانپارس یک از شعبات شرکت باربری ونک بار می باشد ، باربری تهران پارس به صورت شبانه روزی در تهران پارس فعالیت می کند و در هر زمان که به خدمات ما نیاز داشتید کافی است با شماره های اتوبار تهرانپارس تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید و همکاران ما در سریع ترین زمان در محل حاضر می شوند و به شما خدمت رسانی می کنند .

ما در باربری ونک جزو یکی از بهترین شرکت های باربری و حمل اثاثیه هستیم که تجربه ۲۰ ساله ما کمک شایانی ب ما در این زمینه کرده و با تضمین صدر در صد سلامت لوازم منزل باربری را انجام می دهیم و علاوه بر ای تمین بار شما قبل از استارت کار بیمه می کنیم تا خیالتان کاملا آسوده باشد .

بسته بندی لوازم منزل مانند مبلمان و کمد ها و بوف با استرچ رپ و حمل آن با لیفتینگ آرم نیز یک تضمین سلامت لوازم منزلتان است و همه اینها را مدیون اعتماد شما هستیم و در تلاشیم تا خدمات خود را گسترش داده و کیفیت کار خود را بالا ببریم تا بتوانیم پاسخ اعتماد شما را بدهیم .

شماره تماس باربری ونک | اتوبار ونک

شماره تماس باربری ونک | اتوبار ونک

شعبه باربری کامرانیه

تعرفه و نرخ کرایه باربری تهرانپارس :

همه کرایه ها و تعرفه های باربری و اتوبار تهران پارس بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه می شود و همه تلاش ما در مجموعه باربری تهران پارس کسب رضایت تک تک مشتریان است و با استفاده از جدیدترین ابزار و بهترین افراد سعی می کنیم به این امر نایل شویم .

خدمات باربری تهرانپارس در تهران :

  1. بیمه کردن تمام وسایل شما به جهت جلوگیری از خسارات احتمالی
  2. حمل پیانو ، گاوصندوق ، ساید بای ساید و وسایل بزرگ
  3. بسته بندی لوازم بزرگ مانند : گاو صندق ، کمد ، پیانو ، ساید بای ساید ، مبل ، بوفه
  4. وکیوم بزرگ ۹۰متری شامل استرج رپ ( سلفون ) و بابل رپ ( فوم ضربه گیر )
  5. دارای بهترین و جدیدترین ابزار جهت باربری
  6. ساک رختخواب ( ۳لایه – حاوی پشم شیشه – زیپ دار)
  7. کارتن رگال دار (رگال داره – مشابه یک کمد کوچک که ۱۲ دست لباس مجلسی و کت و شلوار)
  8. متخصص در حمل بار ، حمل اثاثیه منزل و حمل اثاثیه اداره ها و شرکت ها

 

در ادامه می توانید از شماره های باربری تهرانپارس استفاده کنید و با همکاران و مشاوران ما تماس بگیرید و سفارش خود را بگویید با سوالات خود را در مورد باربری و بسته بندی از آن ها بپرسید :

شماره تماس اتوبار و باربری ونک در تهران

شماره تماس اتوبار و باربری ونک در تهران

تبلیغ : باربری شهرک غرب

عکس های زیر هم چندتا از نمونه کارهای ما در زمینه بسته بندی لوازم منزل می باشد که در شعبه شیخ بهایی این عکس ها را گرفته ایم که می توانید ان ها را مشاهده بفرمایید :

بسته بندی لوام در منزل

بسته بندی لوام در منزل

بسته بندی لوازم

بسته بندی لوازم

 

خلاصه
نوع سرویس
باربری و حمل اثاثیه منزل
Provider Name
باربری تهرانپارس,
تهران - تهران پارس, Telephone No.02188036654
منطقه
باربری منطقه تهرانپارس
توضیحات
باربری تهرانپارس در منطقه تهرانپارس یکی از بهترین و منصف ترین باربری ها می باشد که به صورت شبانه روزی و با استفاده از جدیدترین ابزار روز دنیا به شما
پیشنهاد می کنیم حتما ببینید :
نظرات کاربران :