فصل مناسب حمل اثاثیه و اسباب کشی به خانه جدید | باربری ونک

فصل مناسب حمل اثاثیه کدام فصل از سال است ؟ این سوالی است که معمولا بسیاری از مشکلات حمل اثاثیه از قبیل آسیب به لوازم خانه و حتی آسیب به خود شخص جلوگیری می کند حالا شاید بپرسید چرا ؟ پس با باربری ونک همراه باشید تا به این سوالات در این پست پاسخ بدیم .

چرا بعضی فصول مناسب باربری اند ؟

هر کار و شغلی به نحوی با فصول مختلف درگیر است و بستگی به هر فصل میزان کار آن تغییر می کند (کم یا زیاد می شود ) مانند شغل تعمیرات کولر که در فصل تابستان مشتری فراوان دارد و تقاضای تعمیر کولر بالا می رود و در زمستان به نسبت کمتر می شود و دلیل آن هم استفاده بیش تر از کولر در تابستان است در شغل باربری نیز همین شریط برقرار است و به نوعی می توان گفت که به میزان طول روز و  شرایط جوی بسیار در آن موثر است . باربری در تابستان بسار مناسب است چرا که هم مدارس تعطیل بوده و بعد از جا به جایی نیازی به تغییر مدرسه فرزندانتان نخواهید داشت .

فصل مناسب حمل اثاثیه

اولین و بهترین ماه مناسب : تیر ماه

فصل حمل اثاثیه فصل تابستان و خصوصا تیرماه بهترین ماه بری حمل اثاثیه هستش چرا که امکان بارش باران در این ماه نسیبت به ماه های دیگه کمتره از طرفی دمای هوا هم هنوز بهاریه و گرما شدید نیست پس در نتیجه حین بسته بندی لوازم در خانه نیاز به کولر مداوم نیست و حین حمل اثاثیه هم تشنگی بر بدن غالب نمیشه ، در ضمن حمل اثاثیه رو هم سعی کنید تا قبل از ظهر انجام بدید چون بعد از ظهر هم همسایه جدید و قدیم رو از خودتون بیزار می کنید .

دومین ماه مناسب :  مرداد و شهریور

بعد از تیر ماه ،  مردادماه و شهریور ماه دومین ماه مناسب حمل اثاثیه هستش که البته در مرداد ماه کمی گرمای هوا اذیتت کننده هستش که با یک کلمن شربت قابل حله و شهریور ماه نیز اگر امکان بارش باران یا باد شدید اذیت کننده خواهد بود البته  اواسط شهریور تایم بسار مناسبی هستش چون گرمای تابستان و خنکی پاییز توامان یک کیس مناسب برای حمل اثاثیه و اسباب کشی می باشد .

سومین ماه مناسب : مهر ماه  و اردیبهشت ماه 

مهر ماه و اردبهشت ماه نیز بعد از این سه ماه برای حمل اثاثیه و اسباب کشی در رده بعدی قرا می گیرن البته بایستی قبل از حمل اثاثیه وضعیت جوی هوا رو لحاظ کنید چرا که بارش در حین حمل اثاثیه یکی از بدترین اتفاقات ممکنه از طرفی روزهای کوتاهتری نست به تیر و مرداد در دسترستونه  .

چهارمین ماه مناسب : فروردین و آبان

فروردین و آبانماه جزو ماه های با ریسک متوسطن هستن چون تغییر لحظه ای آب هوا و بی حالی همه گیر فصل بهار و پاییز باعث میشه تا خستگی بیشتری رو تجربه کنید و به نوعی خستگی مفرط باعث طولانی تر شدن فرایند هم اثاثیه شده ممکنه دو هفته کامل شمارو درگیر کنه از طرفی اگر در آبانماه قصد دارید حمل اسباب کشی رو انجام بدین با توجه به کوتاهتری بودن روزها نبسبت با ماههای مناسب بالا ممکنه فرآسیند اسباب کشی طولانی تر و فرسایشی به خودش بگیره .

فصل مناسب حمل اثاثیه و اسباب کشی

اگر در هر فصلی از سال به باربری و حلم بار و اسباب کشی نیاز داشتید باربری ونک اماده است تا با استفاده از بهترین تجهیزات به شما خدمت رسانی بکند . باربری ونک با تجربه ای طولانی در امر حمل بار و اسباب کشی سعی دارد بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه بکند .

از شماره تلفن های زیر می توانید برای برقراری تماس استفاه بکنید .

باربری کردستان

شماره تماس اتوبار و باربری ونک در تهران

شماره تماس اتوبار و باربری ونک در تهران

دومین ماه نامناسب : آذر ، دی و بهمن ماه

ماه های آذر ، دی و بهمن رو هم اصلا برای حمل اثاثیه پیشنهاد نمی کنیم چرا که یخبندان و شرایط آب هوایی بد حوادث ناگوار و بعضا جبران ناپذیری رو به جا میذاره پس اگر تا جای که میتونید  دو سه ماه زودتر و یا دیرتر به فکر جا به جایی و حمل اثاثیه باشید اما در صورتی که ناچار به جا به جایی هستید سعی کنید .در فصل مناسب حمل اثاثیه اقدام به این کار بکنید .

و اما دو ماه خاص خرداد و اسفند اولین ماه نامناسب 

خرداد ماه فصل امتحاناته بچه هاست پس سعی کنید در این ماه اصلا به حمل اثاثیه و جا به جایی فکر نکنید مگر اینکه بچه مدرسه ای نداشته باشید که در اون صورت بعد از تیر ماه و مردادماه ایده آل ترین گزینه برای حمل اثاثیه هستش چون در این ماه بیشتر باربری ها تایم آزادتری دارند .

اسفند ماه نیز چون نزدیک عید هستش معمولا زوج ها این ماه رو برای حمل اثاثیه انتخاب می کنند تا به قول معروف با یک تیر دونشان بزنند . اما اسفند ماه حتی به مراتب از ماه های سرد نیز بدتر است .چرا ؟ اولین دلیل ازدحام کاری بیش از حد قالیشویی ها و مبل شویی در این ماه از سال و از طرفی گرانی لوازم به خاطر خریدهای پایان سال دومین دلیل می باشد .

سومین برای فصل مناسب حمل اثاثیه دلیل خستگی بیش از حد ناشی از بسته بندی و حمل بار و از طرفی خریدهای عید باعث برهم خوردن تمامی برنامه ریزی هایتان می شود و ممکن است حتی حین تحویل سال در حال باز کردن و یا چیدن لوازم خانه تان باشید پس از انتخاب اسفند ماه صرف نظر کنید .

از شعبه باربری افریقا هم دیدن فرمایید .

شما هم تجربه های خود در مورد فصل مناسب حمل اثاثیه را در قسمت نظرات با کاربران ما در میان بگذارید . 

پیشنهاد می کنیم حتما ببینید :
نظرات کاربران :