اشتباهات هنگام باربری و حین اسباب کشی منزل | باربری ونک تهران

اشتباهات هنگام باربری می تواند صدمات زیادی را به اثاثیه شما وارد بکند برای جلوگیریی از این کار با ادامه پست همراه مل باشید . باربری ونک یکی از بهترین باربری های تهران می باشد. اتوبار ونک با تمام شعبه هایی که در مناطق مختلف تهران دارد و با کادر مجرب در همه روزه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

اشتباهات هنگام باربری و اسباب کشی :

اثاث کشی اصولا کاری نیست که افراد بصورت دائم با آن سرو کار داشته باشند از این رو زمانی که نیاز به این امر پیدا می شود عدم وجود تجربه در بسته بندی وسایل منزل و اصول اسباب کشی باعث سردرگمی و اشتباهات هنگام باربری زیادی می شود که کاملا طبیعی است.

در این مقاله باربری ونک قصد دارد اشتباهاتی که قبل و بعد از اسباب کشی غالبا انجام می شود را بیان کند تا با رعایت این موارد یک جا به جایی امن و راحت و بی دردسر داشته باشیم:

مهم ترین علتی که سبب ایجاد سردرگمی و اشتباهات هنگام باربری می شود عدم داشتن یک برنامه کامل و منظم پیش از شروع جابجایی است.

 

ما همیشه در اغلب کار های مهم خود پیش از شروع کار برنامه ریزی می کنیم اما به هنگام اسباب کشی به دلیل شلوغی ذهن این موضوع را فراموش کرده و همین مسئله سبب سردرگمی و بلاتکلیفی حین بسته بندی لوازم و اثاث کشی می شود. این که هنگام نقل مکان کردن فورا تمامی وسایل را بسته بندی کنیم کار صحیحی نیست و نیاز به یک برنامه ریزی حساب شده دارد.

· از دیگر اشتباهاتی که بسیار اتفاق می افتد به هنگام بسته بندی اسباب ها است. اشتباه در چیدن آن ها و عدم تفکیک وسایل از جمله مواردی است که علاوه بر سخت کردن کار به هنگام بسته بندی، در هنگام اسباب کشی به منزل جدید و باز کردن بسته ها نیز دچار سردرگمی خواهید شد. این که برای پیدا کردن یک وسیله خاص باید تمام بسته ها را باز کنید و این اتفاق جز ازدحام و سردرگمی برای شخص چیز دیگری ندارد.

باربری ارزان قیمت ونک بار

باربری ارزان قیمت ونک بار

 

شماره تماس اتوبار ونک:۸۸۰۶۰۰۰۲_۰۲۱

 

چند نکته درباره جا به جایی اثاث در اتوبار ونک :

به هنگام جابجایی و حمل بار، شناسایی کردن وسایل ضروری است. این که پیش از جابجایی وسایل بدانیم کدام وسایل دست و پا گیر هستند اهمیت زیادی دارد. آنها را شناسایی کرده سپس پیش از سایر وسایل آن را جابجا کنیم. این نکته نیز باعث جابجایی راحت تر بار بوسیله خود و کارگران می شود و هم چنین از فضای وسیله نقلیه به طور کامل استفاده مفید خواهد شد.

اصولا هنگام جابجایی یا خانه تکانی به وسایلی بر می خوریم که مدت ها است آن را گم کرده ایم و یا بدون استفاده باقی مانده اند. بهترین وقت تصمیم گیری برای این که آیا به آنها نیاز داریم یا خیر پیش از حمل آن ها به مکان جدید است. اگر قابل استفاده هستند و به آن ها نیاز دارید بهتر است تمامی آن را در یک بسته قرار دهید و با سایر وسایل در یکجا قرار ندهید و یا اگر به آن ها دیگر نیازی ندارید می توانید به امور خیریه اهدا کرده تا با این کار علاوه بر خلوت کردن اطراف خود، کار خیری هم انجام داده باشید.

اتوبار ونک با سالها تجربه و شعب متعدد باربری در شرق، غرب و شمال تهران و شعبه ی مخصوص اتوبار در مرکز تهران آماده ارائه خدمات بسته بندی لوازم، حمل و جابجایی بار و حتی باز کردن و چیدن اثاثیه در منزل جدید به شما عزیزان می باشد.

خلاصه
نوع سرویس
اشتباهات هنگام باربری و اسباب کشی
Provider Name
باربری ونک,
تهران, Telephone No.02188060002
منطقه
تهران
توضیحات
اشتباهات هنگام باربری می تواند صدمات زیادی را به اثاثیه شما وارد بکند برای جلوگیریی از این کار با ادامه پست همراه مل باشید . باربری ونک یکی از بهترین باربری های تهران می باشد. اتوبار ونک با تمام شعبه هایی که در مناطق مختلف تهران دارد و با کادر مجرب در همه ر
پیشنهاد می کنیم حتما ببینید :
نظرات کاربران :